Nowe standardy w obsłudze klienta
Program rozwojowy Akademii Dewelopera
Wprowadzenie
- Niniejsza oferta jest prezentacją wizji rozwoju kompetencji w ramach Akademii Dewelopera.
- Dokument w wielu fragmentach ma charakter ramowy, ponieważ stanowi zaproszenie do rozmów dotyczących ostatecznego kształtu i charakteru dostarczanych działań rozwojowych.
- Przedstawienie ostatecznej wersji oferty wymaga udziału i konsultacji samych deweloperów oraz przeprowadzenia pogłębionej analizy ich potrzeb rozwojowych.
Koncepcja
- Projekt dostarcza deweloperom umiejętności niezbędnych do osiągnięcia trwałej i obustronnie korzystnej relacji z klientem.
- Propozycja stanowi kompleksowy system szkoleń oraz uzupełniających je działań rozwojowych zaprojektowanych tak, aby dostarczyć szeroki zakres umiejętności obsługi klienta decydujących o satysfakcji i lojalności klientów.
- Konstrukcja projektu umożliwia nauczenie się wszystkich umiejętności, od podstawowych w zakresie obsługi klienta do strategicznych w zakresie zarządzania satysfakcją klientów w najbardziej skuteczny i prosty sposób.
- Projekt uczy jak odnieść sukces we współpracy podczas identyfikowania potrzeb klientów, budowania i utrzymywania z nimi trwałych relacji.
Metodologia
- Szkolenia prowadzone są przy zastosowaniu metod interaktywnych.
- Proponujemy uczestnikom szkoleń: gry i studia przypadków, zadania symulacyjne oraz inne aktywne formy treningu. Pozwalają one w najbardziej efektywny sposób skupić się na praktycznych zastosowaniach prezentowanego materiału i rozwijać odpowiednie grupy kompetencji.
- Wszyscy uczestnicy szkoleń otrzymają komplet materiałów dydaktycznych w formie podręcznikowej, stanowiących użyteczne narzędzie zarówno w trakcie zajęć szkoleniowych, jak i w późniejszej pracy zawodowej.
- Szkolenia prowadzone są przez doświadczonego trenera. Jego zadaniem jest nie tylko dbanie o właściwy proces przyswajania wiedzy i umiejętności przez uczestników zajęć, ale także o dobrą atmosferę pracy.
Analiza potrzeb – działania poprzedzające warsztaty
- W celu odpowiedniego dostosowania projektu do rzeczywistych potrzeb grupy docelowej proponujemy wykonanie dokładnej analizy potrzeb rozwojowych (poznanie szczegółowych oczekiwań względem programu, poznanie doświadczeń i umiejętności grupy docelowej, zebranie sytuacji i przykładów z pracy zawodowej uczestników, które mogą być wykorzystane do ćwiczeń i scenek podczas warsztatów).
- Rekomendowana metoda przeprowadzenia analizy: ankieta badająca potrzeby uczestników projektu oraz stowarzyszone z nią wywiady z członkami grupy docelowej (bezpośrednie lub telefoniczne) w celu poznania specyfiki ich pracy oraz ich głównych wyzwań zawodowych.
Pomiar rezultatów
- Pomiar zadowolenia uczestników oraz ocenę przydatności prezentowanych treści mierzymy za pomocą ankiet ewaluacyjnych wypełnianych bezpośrednio po zakończeniu zajęć.
- Po zakończeniu projektu zobowiązujemy się przedstawić Państwu raport z przebiegu działań rozwojowych opisujący jego założenia, cele, rezultaty biznesowe, mocne strony oraz obszary do rozwoju uczestników projektu oraz rekomendowany program ich dalszego rozwoju.
- Ze swej strony proponujemy w cenie projektu dla każdej z osób objętej szkoleniem sesję coachingu (ok. 1.5 h) w zakresie rozwijanych umiejętności.
- Jesteśmy otwarci na uzgodnienie dodatkowych sposobów mierzenia rezultatów. Mogą one stanowić przedmiot niezależnej oferty.
Korzyści
- Jednolity wysoki poziom obsługi inwestorów. Utrwalone standardy obsługi inwestorów zgodne z kulturą i wartościami Akademii Dewelopera.
- Przewaga konkurencyjna stworzona dzięki aktywnej i zaangażowanej obsłudze. Skuteczność działań doradczych (tzw. sprzedaż sugerowana).
- Zachowanie spójnego wizerunku dewelopera w oczach klienta. Zwiększenie szans na sprzedaż poprzez możliwość wykorzystania dobrych relacji z klientami.
- Zwiększenie poziomu kompetencji i motywacji deweloperów. Poprawa jakościowych i ilościowych wskaźników efektywności biznesowej.
Programy rozwojowo – szkoleniowe
Zapraszamy do zapoznania się z programami rozwojowo - szkolieniowymi oferowanymi w ramach Akademii Dewelopera.
- Profesjonalna Obsługa Klienta – warsztat 1 dzień. Pobierz
- Od obsługi klienta do sprzedaży oferty – warsztat 1 dzień. Pobierz
- Zarządzanie satysfakcją klientów - warsztat 1 dzień. Pobierz
Skolenia prowadzi: